Sista ansökningsdag är 7 april

Berghs i Lund – Sociala medier och dess möjligheter

Dagtid
Professional
  • Ökad förståelse kring TikTok
  • Taktiker för att göra viral succé
  • Insyn i AI-verktyg för innehållsskapande

Nu finns det chans att fylla på med ny kunskap och addera Berghs i ditt CV. Under 1,5 dag håller vi ett par av våra mest efterfrågade kurser på plats i Lund.

19-20 april

Sista ansökningsdag är 7 april
Hur:
Dagtid
Antal lektionstimmar:
10
Språk:
Svenska
Pris:
19 700 kronor
Kursdatum:
Onsdag 19 april kl 08:30-16:00 och torsdag 20 april kl 09:00-12:00. I kursen ingår även lunch kursdag 1.
Ansök nu

*Ansökan blir bindande först när du blivit antagen och tackat ja.

Vi anordnar kontinuerligt utbildningar runt om i Sverige, och den 19-20 april är vi på plats i Lund  för att erbjuda två olika kurser.  Morgonen startar med kaffe och Berghs Trendspaning  från 8.30 och gemensam lunch ingår i kursavgiften. Det går även att stanna kvar en stund efter kursens slut för att prata vidare om någon frågeställning.  Plats meddelas senare.

Vi har valt ut två populära kurser inom digital kommunikation och sociala medier. Det händer mycket nytt i snabb takt, och kurserna uppdaterar med det senaste inom respektive område. Kunskap som ska ge dig inspiration kring nya möjligheter och kännedom om sätt att effektivisera och stärka din kommunikation.

Här hittar du information om vår andra kurs i Lund Digital Kommunikation.

Förutom att få med dig verktyg och praktisk kunskap kring kursens ämne så fyller vi även på med kommunikationstrender. Morgonen startar med att vi under en timme drar vår trendspaning, “According to Berghs 2023” för att  ge dig viktiga insikter, verktyg och trender samt fångar upp frågor. Dokumentera gärna för att själv kunna dela spaningar på din arbetsplats eller i något forum.

Sociala medier och dess möjligheter med Karin Eriksson
Hur ska man arbeta med sin närvaro på TikTok? Hur gör man för att nå sina mål i sociala medier? Hur kan man arbeta smart och kreativt med AI-verktyg? Hur kommunicerar man i sociala medier – rent konkret – och vad är viktigt att tänka på? Kursen ger dig svar på alla dessa frågor! Under 1,5 dag får du massor av ny kunskap, övningar och inspiration till hur du använder sociala medier utifrån ett marknadsperspektiv och hur du planerar och tar nästa steg.

Vanliga frågor
Hittar du inte svaret på din fråga eller vill ha mer information? Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna om kurser på Berghs.

Kursansvarig: Karin Eriksson

Karin Eriksson är Senior Digital/Media Strateg som jobbat med digital kommunikation och Sociala Medier i över 13 år. Karin är föreläsare på Berghs sedan 2012 och du kan läsa mer om Karin här:  https://www.berghs.se/kursansvarig/karin-eriksson/

Ansökan och antagningskrav

Behöver jag några förkunskaper?

Inga specifika kunskaper inom ämnet krävs

Kursintyg

Efter genomförd kurs utfärdas kursintyg

Vad kostar kursen?

Studieavgift inkl. moms
19 700 kronor

Studieavgift exkl. moms
15 760 kronor

19-20 april

Sista ansökningsdag är 7 april
Hur:
Dagtid
Antal lektionstimmar:
10
Språk:
Svenska
Pris:
19 700 kronor
Kursdatum:
Onsdag 19 april kl 08:30-16:00 och torsdag 20 april kl 09:00-12:00. I kursen ingår även lunch kursdag 1.
Ansök nu

*Ansökan blir bindande först när du blivit antagen och tackat ja.

Det här får du:

  • Ökad förståelse kring TikTok
  • Taktiker för att göra viral succé
  • Insyn i AI-verktyg för innehållsskapande
  • Metoder och verktyg för planering och uppföljning