Brand Strategy
- —Process and principles
- —Communication systems
- —Data and decisions
- —Storytelling
- Nivå
- Professional
- Format
- Distans
- Språk
- Svenska
- Pris
- 35 625 SEK (inkl. moms)28 500 SEK (exkl. moms)
- Lektionstid
- 12 timmar
- Egenstudier
- 10 hours/ week
Vill du bli kontaktad när ansökan öppnas?
Ansökan och antagningskrav
Vad kostar kursen?
Studieavgift inkl. moms
35 625 kronor
Studieavgift exkl. moms
28 500 kronor
Att läsa en distanskurs på Berghs
- Det är ej lärarledda lektioner varje vecka (vissa undantag finns). Kursuppgifterna publiceras i lärplattformen Canvas och du bestämmer själv när du löser uppgifterna enligt schemalagd inlämning. Vanligtvis en uppgift per vecka.
- De föreläsningar och möten som sker live spelas in och går att ta del av i efterhand.
- Du får personlig feedback på varje uppgift och har kontakt med lärare och kursdeltagare via Canvas.
- Vi arbetar med öppen feedback samt peer-to-peer feedback (gemensamt lärande mellan deltagare).
- Genomsnittlig studietid för distanskurser är 10 timmar/vecka.
- Du kan genomföra kursen även om du får förhinder att delta vid kursstart eller avslut då de *filmas, läggs i lärplattformen Canvas och finns tillgängliga under terminen.
*Obs! Gäller inte våra 15-veckors kurser samt ARU, de startar och slutar på plats på Berghs.
Relaterade artiklar
Emma LÄRDE SIG kommunikationschefens viktigaste verktyg
Emma Dahl bor i Funäsdalen, jobbar på ett energibolag och gick en intensivkurs på Berghs i vintras. Här berättar hon om de lärorika kursdagarna.
Berghs intensivkurs gjorde Åsa till en gladare och nöjdare chef
Åsa Engwall arbetar sedan många år tillbaka som chef i den kommunala världen. I vintras gick hon kursen Kommunikationschefens viktigaste verktyg.
Matilda lärde sig hur bra intern kommunikation stärker varumärket
Matilda Pettersson är kommunikations- och marknadschef på Avarn Security. Här berättar Matilda om kursen på Berghs och priset på Stora Karriärdagen.