Upplev slututställningen igen genom app

Besökte du Berghs slututställning på tema Great Minds Don't Think Alike men känner att du vill se den igen? Hann du inte kolla igenom alla montrar? Missade du den kanske helt? Var lugn. Genom en app kan du uppleva Berghs Grad Show 2012 om och om igen.

 

Genom appen, som är en webbapp skapad av Dareville för Berghs Studentbyrå 2012, kan man se, höra och uppleva slututställningen igen. Och igen. Allt du behöver göra är att knappa in berghsgradshow.com i webbläsaren i din smartphone - och sidan blir en app. Mycket nöje! 

403

 

404

 

405

 

Berghs and Miltton creates a Branding Bazaar

The Branding Bazaar is a unique possibility to share insight with our Nordic peers and to develop communication and marketing practices and knowledge in Finland. Without constantly updating our know-how and inventing new approaches, innovativeness remains conspicuous by its absence.

Att mäta digital ROI. På riktigt.

Vilket värde ger din digitala kommunikation i kronor och ören? För att få reda på det krävs naturligtvis mätning, men man behöver också kunna mäta på rätt sätt. Nils von Heijne från Pronto ger här sina bästa tips för att börja mäta ett företags digitala ROI.

De tre vanligaste misstagen företag begår i sociala medier

Cecilia Torelm Tornberg arbetar på advokatbyrån Marlaw, här ger hon exempel på de tre vanligaste misstag företag begår i sina sociala medie-kanaler.

Redo att skicka in din ansökan? Här kommer en checklista från våra Programansvariga.

Den 28 april är sista ansökningsdagen för dig som vill söka till våra heltidsprogram, men det är såklart inte den enda dagen du kan söka. Vi har löpande intervjuer under våren så checka av mot listan och sen är det bara att skicka in, och försöka ha lite is i magen.