Berghs School of Communication
Den här artikeln är producerad av Berghs redaktion. Berghs redaktion består av medarbetare på Berghs kommunikationsavdelning, Berghs Communications, samt gästskribenter, lärare och studenter. This content is produced by Berghs.
Inlägg av Berghs School of Communication
MÖT HUGO - EN AV BERGHS CO-WORKERS
Berghs kreativa hem i Norra Djurgårdsstaden är 3 500 kvm av ljusa och inspirerande ytor som främjar kreativitet och lärande.
Så kan AI användas i marknadsföring
AI revolutionerar marknadsföring – men hur behåller du kreativiteten och förtroendet när allt går att automatisera?
Sommar, sol och poddar
En härlig podd kan fylla dig med nya tankar eller positiv energi. Här har vi samlat några poddar som passar perfekt till din egentid under semestern.
15 veckors distanskurser på Berghs – NÄR DU strävar efter förändring
Du har stor möjlighet att styra över din egen studietid och kan därför oftast arbeta 100% samtidigt som du studerar.
Berghs förstaårsstudenter vinner Future Lions med idé som kan upptäcka hudcancer
När Future Lions firar 20 år i Cannes kliver tre förstaårsstudenter från Berghs School of Communication upp på scenen som en av världens fyra vinnare.
Höstens kvällskurser på Berghs
Planera hösten idag! Öka dina chanser att hitta ett nytt jobb, utvecklas där du är – eller ta nästa steg i karriären.
Hur är det att ha sitt företag på Berghs cowork? Nathaly delar med sig!
"Jag drogs till den kreativa energin och det inbjudande klimatet – men också till den praktiska närheten."
5 tips på hur du tar datadrivna beslut inom marknadsföring
Ignacio Varas är kursansvarig för Datadriven marknadsföring Start på Berghs. Här delar han en steg för steg-guide.
Frukost, flirt och ketchup – så skapade vi en kampanj för en ensam generation
När Felix, Klara och Boris – studenter på programmet Strategisk Kommunikation på Berghs – kammade hem en vinst i Young Ones för sitt arbete med Heinz Jalapeño Ketchup, blev de en del av det imponerande prisregnet för skolan.
Berghs studenter toppar listorna i One Show
Lucas Kronemyr och Adam Wibom går programmet Art Director/Copywriter på Berghs.
Spicy ketchup och heta böcker – så vann de juryns hjärtan i New York
Med en idé som förenar het ketchup och trendig litteratur tog förstaårsstudenterna på programmet Art Director/Copywriter Alice, Martha och Channa hem vinsten i den internationella tävlingen Client Pitch i New York.
Från flygplansfrukost till global succé – idéerna bakom priserna
De har tagit hem vinster i både Young Ones och Clio Awards – två av världens mest prestigefulla kreativa tävlingar.