Digital försäljning

Kundrelationen i dagens digitala affärer börjar ofta långt innan vi faktiskt vet vem kunden är. Faktum är att mer än hälften av kundresan görs innan kunden eller ni tar kontakt.

Utbildningen Digital försäljning ger verktyg i att förstå hur den moderna digitala kundresan ser ut, hur vi kan interagera med kunden i ett tidigare skede och vad som särskiljer oss från våra konkurrenter.

Under utbildningen får deltagarna kunskap kring att förbättra och fånga intresset hos kunder som de ännu inte känner till, ta fram värdeskapande innehåll, följa upp och mäta resultat. Men även en orientering kring olika affärsmöjligheter i det digitala kommunikationslandskapet och dess försäljningskanaler.

Utbildningsansvarig: Pontus Staunstrup, Berghs School of Communication

Antal lektionstimmar: 6

Datum:

Tillfälle 1. 27 november, 09.00-12.00

Tillfälle 2. 4 december, 09.00-12.00

Kostnad: 3 900:- exklusive moms.

Utbildningen genomförs online.

Platser kvar!

För anmälan maila till: cecilia.sjodin@berghs.se