Berghs Morning Routine: Generation Z
Baby Boomers, Generation X, Millennials – och nu är snart nästa generation ute i vuxenlivet: Generation Z. Hur kommunicerar vi med denna svårflirtade målgrupp?
- Datum
- 20 februari 2020
- Tid
- 08:30 – 09:30
Teknikens utveckling har en högre hastighet än organisationers anpassningsförmåga. Generation Z är ”early adopters” i denna snabba, tekniska evolution. Hur kan organisationer arbeta för att på ett mer effektivt sätt möta denna komplexa generations behov?
I det här frukostseminariet går Philippa Magnusson, Creative Director och Moa Strand, Business Director – båda från Spoon, in på djupet i denna högaktuella målgrupp: Vilka är de? Vad vill de? Och hur kan organisationer nå och attrahera dem?
Föreläsningen är för dig som på ett effektivt sätt vill nå ut med ditt erbjudande till en svårflirtad målgrupp inom B2C-marknadsföring och Employer Branding.
Kaffe och smörgås serveras från kl 8.00. Kl 8.30 börjar föreläsningen och dörrarna stängs.
Fler event
berghs UNCONFERENCE: AI
Välkomna till en engagerande dag där vi utforskar och samtalar om det senaste kring AI.
THE Impact of GenAI in the Communication Industry
Berghs, in collaboration with International WoMenX in Business for Ethical AI (IWIB4AI), present Use Case #6: The Impact of GenAI in the Communication Industry.
Berghs Morning Routine: Design i en ständigt föränderlig värld
Välkomna på frukostseminarium! Hur bemöter vi ny teknologi och skiftande trender för att skapa design som inte bara är relevant idag?