Berghs Morning Routine: Generation Z

20 februari 2020

Den här händelsen har passerats.
Tid 08:30 – 09:30

Baby Boomers, Generation X, Millennials – och nu är snart nästa generation ute i vuxenlivet: Generation Z. Hur kommunicerar vi med denna svårflirtade målgrupp?

Teknikens utveckling har en högre hastighet än organisationers anpassningsförmåga. Generation Z är ”early adopters” i denna snabba, tekniska evolution. Hur kan organisationer arbeta för att på ett mer effektivt sätt möta denna komplexa generations behov?

I det här frukostseminariet går Philippa Magnusson, Creative Director och Moa Strand, Business Director – båda från Spoon, in på djupet i denna högaktuella målgrupp: Vilka är de? Vad vill de? Och hur kan organisationer nå och attrahera dem?


Föreläsningen är för dig som på ett effektivt sätt vill nå ut med ditt erbjudande till en svårflirtad målgrupp inom B2C-marknadsföring och Employer Branding. 


Kaffe och smörgås serveras från kl 8.00. Kl 8.30 börjar föreläsningen och dörrarna stängs.