Kursansvariga

Denna person är inte längre kursansvarig.      Här hittar du Berghs aktuella kursutbud

Sanna Sundell

Gör?

Strateg, föreläsare och utbildare inom kundupplevelse, ledarskap och förändringsledning

Bakgrund

Finlandssvensk som bott i 10 år i Sverige. I grunden statsvetare som skulle bli diplomat, men charmades sedan totalt av näringslivet istället. Vill fortfarande förbättra världen. Har en hopplös kärlek för kundupplevelse och hur man bygger organisationer som på riktigt har kunden i fokus. Kommer senast från rollen Head of Service Delivery på MTRX. Innan dess bland annat från Telia och som konsult på Doings. Har flerårig erfarenhet av att framgångsrikt arbeta med kund- och medarbetarupplevelse i både små och stora tillväxtbolag, på såväl strategisk som operativ nivå. Är också föreläsare och facilitator inom ledarskap, värderingar och företagskultur.

Vad inspireras du av?

Människor. Mångfald. Meningsfulla samtal. Leenden.

Har du någon hobby/vad gör du på fritiden?

Rymmer iväg till havet direkt när tillfälle ges. Som hobby har jag ett ideellt engagemang för Konungens Stiftelse för Ungt Ledarskap där jag utbildar unga ledare i värdebaserat ledarskap.

Varför valde du att bli kursansvarig på Berghs?

Finns många anledningar. Chansen att få vara med och skapa en helt ny utbildning lockade. Speciellt eftersom just Customer Success Manager är en roll som förekommer mer och mer, och där det verkligen behövs allkonstnärer. Nyfikenheten att hänga med kloka deltagare. Berghs som sammanhang med många fantastiska lärare och personal. Samt förstås de delkursansvariga och gästföreläsare som kommer gästa utbildningen ser jag oerhört mycket framemot att jobba med.

Berätta om ett roligt minne från Berghs!

Jag kommer så väl ihåg hur jag när jag kom till Sverige för 10 år sedan fick höra om Berghs och tänkte att en dag ska jag föreläsa där. Nu har det blivit ett antal gånger och nu ska jag få vara programansvarig! Så kul!

Har du något bra karriärtips som du vill dela med dig av?

Var nyfiken. Omge dig med bra människor. Utforska nya saker. Hitta ditt eget varför. Skapa winwin i alla sammanhang.

Vad vet vi inte om dig?

Att jag älskar sjunga i kör och har gjort det i flera år.

Sanna.SundellSanna Sundell