Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine: Growth Academy
I det här frukostseminariet tittar vi närmare på hur man ökar innovationstakten och framgångsrikt driver tillväxt.
Lyssna till Fredrik Östergren – kan man bygga starka, emotionellt drivna varumärken i dagens datadrivna värld? En värld där kvartalsekonomin gör sig mer och mer påmind i och med teknikens landvinningar och allting blir omedelbart mätbart. Svaret är självklart ja men steget dit är fortfarande långt.
Vi pratar om hur man skapar marknadsaktiviteter där varje enhet både är flexibel för att ge högsta möjliga resultat men ändå håller ett öga på den övergripande varumärkesstrategin för att hålla dess kurs över tid.
Fredrik Östergren är Senior Director på spelutvecklaren Kings Brand Creative Studio som skapar och producerar lejonparten av Kings marknadsaktiviteter på global basis. Fredrik har bakgrund som Creative Director både på byrå och på marknadsavdelning.
I filmen får du också en introduktion till Berghs utbildningsprogram Growth Academy, som består av 4 delkurser och ger dig nya verktyg och processer för att:
• Utveckla affärs- och innovationsstrategier
• Skapa en agil- och kundcentrerad företagskultur
• Leda interdisciplinära innovationsprocesser
• Implementera datadriven tillväxtmarknadsföring
Relaterade artiklar
Emma LÄRDE SIG kommunikationschefens viktigaste verktyg
Emma Dahl bor i Funäsdalen, jobbar på ett energibolag och gick en intensivkurs på Berghs i vintras. Här berättar hon om de lärorika kursdagarna.
Berghs intensivkurs gjorde Åsa till en gladare och nöjdare chef
Åsa Engwall arbetar sedan många år tillbaka som chef i den kommunala världen. I vintras gick hon kursen Kommunikationschefens viktigaste verktyg.
Höstens distanskurser på Berghs
Du pluggar var och när du vill.