Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine: Growth Academy
I det här frukostseminariet tittar vi närmare på hur man ökar innovationstakten och framgångsrikt driver tillväxt.
Lyssna till Fredrik Östergren – kan man bygga starka, emotionellt drivna varumärken i dagens datadrivna värld? En värld där kvartalsekonomin gör sig mer och mer påmind i och med teknikens landvinningar och allting blir omedelbart mätbart. Svaret är självklart ja men steget dit är fortfarande långt.
Vi pratar om hur man skapar marknadsaktiviteter där varje enhet både är flexibel för att ge högsta möjliga resultat men ändå håller ett öga på den övergripande varumärkesstrategin för att hålla dess kurs över tid.
Fredrik Östergren är Senior Director på spelutvecklaren Kings Brand Creative Studio som skapar och producerar lejonparten av Kings marknadsaktiviteter på global basis. Fredrik har bakgrund som Creative Director både på byrå och på marknadsavdelning.
I filmen får du också en introduktion till Berghs utbildningsprogram Growth Academy, som består av 4 delkurser och ger dig nya verktyg och processer för att:
• Utveckla affärs- och innovationsstrategier
• Skapa en agil- och kundcentrerad företagskultur
• Leda interdisciplinära innovationsprocesser
• Implementera datadriven tillväxtmarknadsföring
Relaterade artiklar
Experternas första jobb i branschen
Erfarna, kompetenta och framgångsrika är tre ord som gemensamt kan beskriva Berghs kursansvariga, men alla har de såklart varit nybörjare en gång i tiden.
Kursen Insiktsdriven strategi gav Matilda en omfattande verktygslåda
Matilda Holm berättar om distanskursen hon gick på Berghs under våren 2024.
Åsa lärde sig framgångsrik varumärkespositionering och strategi
Åsa Widén från Kate designstudio berättar om de givande kursdagarna på Berghs under vårterminen 2024.