Denna artikel är inaktuell eller lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine - Hur kan Content Marketing stärka ditt varumärke?
Nya konsumentbeteenden ställer nya krav på varumärkens kommunikation. Fler och fler företag förstår värdet av att skapa lojala relationer med sina kunder med hjälp av Content Marketing. En kommunikationsform som bygger på journalistikens grundpelare, innehållet ska vara relevant, intressant och sant.
Välkommen till ett frukostseminarium där Sofia Lundberg, Planning Director på Spoon och kursansvarig för Dagkursen "Content Marketing", ger smakprov på hur Content Marketing kan stärka ditt varumärke.
Tidningar, nyhetsbrev, podcasts, webbsidor, filmer. Alla kanaler ryms inom begreppet Content Marketing. Det handlar förenklat om att utgå från alla de berättelser som redan finns där inom varumärket, och om att ta reda på vilken typ av information målgruppen vill ha och har nytta av. Inte bara en gång, utan vecka efter vecka. Så att målgruppen återvänder och använder varumärkets kommunikation som kunskapsbank.
Relaterade artiklar
Experternas bästa poddtips
Vilka poddar lyssnar du på i din yrkesroll? Några av Berghs kursansvariga har valt ut kommunikativa poddtips perfekt lämpade för lunchpromenaden!
"Testa, våga, vänta inte – ta första steget idag"
Mamad Hormatipour berättar om jobbet som producent och fotograf. Och om kvällskursen som gav honom nya verktyg, värdefulla kontakter och inspiration.
Berghs experter delar misstag och lärdomar
Ibland blir saker inte riktigt som det var tänkt. Här berättar Berghs kursansvariga om tabbar de har råkat göra på jobbet och vad de lärde sig.