Denna artikel är inaktuell eller lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine - Hur kan Content Marketing stärka ditt varumärke?
Nya konsumentbeteenden ställer nya krav på varumärkens kommunikation. Fler och fler företag förstår värdet av att skapa lojala relationer med sina kunder med hjälp av Content Marketing. En kommunikationsform som bygger på journalistikens grundpelare, innehållet ska vara relevant, intressant och sant.
Välkommen till ett frukostseminarium där Sofia Lundberg, Planning Director på Spoon och kursansvarig för Dagkursen "Content Marketing", ger smakprov på hur Content Marketing kan stärka ditt varumärke.
Tidningar, nyhetsbrev, podcasts, webbsidor, filmer. Alla kanaler ryms inom begreppet Content Marketing. Det handlar förenklat om att utgå från alla de berättelser som redan finns där inom varumärket, och om att ta reda på vilken typ av information målgruppen vill ha och har nytta av. Inte bara en gång, utan vecka efter vecka. Så att målgruppen återvänder och använder varumärkets kommunikation som kunskapsbank.
Relaterade artiklar
Poddar för en kreativ och nyfiken sommar
En härlig podd kan fylla dig med nya tankar eller positiv energi. Här har vi samlat några poddar som passar perfekt till din egentid under semestern.
Kvällskursen förändrade Sarras syn på kreativitet
När Sarra Reguig sökte kursen Content Creation Start på Berghs var tanken att det skulle vara ett steg mot något nytt – och så blev det.
"Testa, våga, vänta inte – ta första steget idag"
Mamad Hormatipour berättar om jobbet som producent och fotograf. Och om kvällskursen som gav honom nya verktyg, värdefulla kontakter och inspiration.