Denna artikel är inaktuell eller lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine: immersiva medier
Idag hör vi ofta begreppet immersiva media inom kommunikation. Vad innebär det? Vad är det? I Berghs Morning Routine går vi igenom begreppet vad det står för och vilken typ av produktioner det kan handla om.
Hur skapar man en lyckad kampanj med hjälp av immersiva medier? Finns det gemensamma framgångsfaktorer för kommunikation som använder sig av AR och VR? Hur når man ut när när immersiva medier ännu inte blivit massmedier?
Det finns många frågor och tillsammans med DVA svarar vi på var vi befinner oss inom immersiva medier idag och hur det kan komma att se ut framöver. Vi får ta del av erfarenheter från tidigare produktioner samt färsk inspiration från lanseringar som kommer inom kort när det gäller VR och teknik som underlättar för konsumenten.
På scen ser vi Bo Gustafsson, Creative Director och Jessica Thorelius, VD på DVA.
Relaterade artiklar
Distanskursen AI för kommunikatörer blev rätt val för Ulrika
“Jag kan varmt rekommendera kursen. Den var rolig, lagom utmanande och det kändes tryggt i gruppen”, säger Ulrika Gustavsson.
5 tips på hur du tar datadrivna beslut inom marknadsföring
Ignacio Varas är kursansvarig för Datadriven marknadsföring Start på Berghs. Här delar han en steg för steg-guide.
“Kursen gör dig trygg i datadriven marknadsföring”
Kvällskursen gjorde Amanda Jakobsson tryggare i att analysera, testa och följa upp organisationens kommunikation. Här berättar hon mer.