Denna artikel är inaktuell eller lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine: Marknadsföring med Virtual Reality
Så blir VR nästa stora mediekanal.
Här ser du ett frukostseminarium om Virtual Reality. Nästa stora mediarevolution är här! Efter 70 år av experimenterande med Virtual Reality (VR), så är människan inte längre en passiv betraktare av en skärm. Nu kan vi kliva in i den digitala världen och interagera med den som om den vore verklig.

Marknadsföring i nya dimensioner?
I kursen Marknadsföring med Virtual Reality få du lära dig hur ditt företag kan marknadsföra sig med VR, från några tusenlappar upp till miljonbudget.
Tobias Lundqvist
Gå till kursenNu har du möjlighet att bli en del av den första procenten i världen att testa den nya tekniken och lära dig hur du kan använda den i din marknadsföring. Efter att företag som Facebook, Google, Sony och Samsung gått in med enorma resurser, så har VR nu tagit steget mot att bli nästa stora mediakanal.
Relaterade artiklar
Distanskursen AI för kommunikatörer blev rätt val för Ulrika
“Jag kan varmt rekommendera kursen. Den var rolig, lagom utmanande och det kändes tryggt i gruppen”, säger Ulrika Gustavsson.
5 tips på hur du tar datadrivna beslut inom marknadsföring
Ignacio Varas är kursansvarig för Datadriven marknadsföring Start på Berghs. Här delar han en steg för steg-guide.
“Kursen gör dig trygg i datadriven marknadsföring”
Kvällskursen gjorde Amanda Jakobsson tryggare i att analysera, testa och följa upp organisationens kommunikation. Här berättar hon mer.