Den här artikeln är inaktuell (eller gammal).  Här är Berghs aktuella kursutbud!

Berghs Morning Routine – Planning med Annika Rehn Frobell

Människor blir allt mer oemottagliga för kommersiella budskap och därför allt svåra att engagera. Eller? Vad är planning egentligen och på vilket sätt kan det hjälpa marknadsförare och kommunikatörer att knyta människor och varumärken närmare varandra?

Skrivet av Berghs School of Communication
Februari 2, 2015

Detta är ett seminarium med Annika Rehn Frobell på Lowe Brindfors tar oss med på en tur i planningens nyfikna och optimistiska värld.

Annika är Planning Director på Lowe Brindfors och kursansvarig för kursen Strategic Planning and Insights på Berghs. Hon har gedigen erfarenhet av planning för varumärken i olika branscher både i Sverige, Norden, Europa och globalt. Varumärken med mer komplexa tjänsteerbjudanden, för både B2C och B2B, går som en röd tråd genom Annikas CV med exempel som Ericsson, Vodafone, Electrolux och för närvarande Telenor, Swedbank och Trygg-Hansa.