Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine - Planning med Annika Rehn Frobell
Människor blir allt mer oemottagliga för kommersiella budskap och därför allt svåra att engagera. Eller? Vad är planning egentligen och på vilket sätt kan det hjälpa marknadsförare och kommunikatörer att knyta människor och varumärken närmare varandra?
Detta är ett seminarium med Annika Rehn Frobell på Lowe Brindfors tar oss med på en tur i planningens nyfikna och optimistiska värld.
Annika är Planning Director på Lowe Brindfors och kursansvarig för kursen Strategic Planning and Insights på Berghs. Hon har gedigen erfarenhet av planning för varumärken i olika branscher både i Sverige, Norden, Europa och globalt. Varumärken med mer komplexa tjänsteerbjudanden, för både B2C och B2B, går som en röd tråd genom Annikas CV med exempel som Ericsson, Vodafone, Electrolux och för närvarande Telenor, Swedbank och Trygg-Hansa.
Relaterade artiklar
Experternas första jobb i branschen
Erfarna, kompetenta och framgångsrika är tre ord som gemensamt kan beskriva Berghs kursansvariga, men alla har de såklart varit nybörjare en gång i tiden.
Kursen Insiktsdriven strategi gav Matilda en omfattande verktygslåda
Matilda Holm berättar om distanskursen hon gick på Berghs under våren 2024.
Åsa lärde sig framgångsrik varumärkespositionering och strategi
Åsa Widén från Kate designstudio berättar om de givande kursdagarna på Berghs under vårterminen 2024.