Den här artikeln är inaktuell (eller gammal).  Här är Berghs aktuella kursutbud!

Radio Berghs: hur förbereder man sig inför Brand X?

berghs preview
Brand X innebär en reality check för Berghs studenter, som under två intenisva veckor splittras upp från sina klasser, delas in i mixade grupper med de andra diplomutbildningarna och arbetar med en skarp brief från en riktig kund. Alla studenter, alla grupper, med samma uppdrag, från samma kund. Temat den här gången i Radio Berghs är Brand X: hur förbereder man sig?

Skrivet av Berghs School of Communication
November 7, 2012

Inför Brand X 2012, som startar i november, ställe sig Radio Berghs frågan: vad ska man vänta sig? Hur kan man förbereda sig? Uppstår det hysch-hysch mellan grupperna? Ska man jobba på skolan eller på hemlig ort? Kan man ha ett förhållande under Brand X? Hur lång tid presenterar man? Vilka är de bästa tipsen inför Brand X?

Som hjälp i studion har radiogänget bjudit in Andrea Norden, som läser andra året på Grafisk design, Rikard Linder, som läser andra året på Reklam Art director och Mia Rehn, som gick ut Marknads­kommunikation 2012. Intervjuar gör Johanna Byström (Produktionsledning/Operativ projektledning) och David Roos. Inslagsproducenter vid Johannas sida har David Roos (Reklam: art director/copywriter), Joakim Ohlsson och Lisa Fritzell varit (Produktionsledning/Operativ projektledning).

Mycket nöje! 

Här lyssnar du på Radio Berghs: inför Brand X