Radio Berghs: hur förbereder man sig inför Brand X?

Skrivet av
Berghs School of Communication
November 7, 2012
Inför Brand X 2012, som startar i november, ställe sig Radio Berghs frågan: vad ska man vänta sig? Hur kan man förbereda sig? Uppstår det hysch-hysch mellan grupperna? Ska man jobba på skolan eller på hemlig ort? Kan man ha ett förhållande under Brand X? Hur lång tid presenterar man? Vilka är de bästa tipsen inför Brand X?
Som hjälp i studion har radiogänget bjudit in Andrea Norden, som läser andra året på Grafisk design, Rikard Linder, som läser andra året på Reklam Art director och Mia Rehn, som gick ut Marknadskommunikation 2012. Intervjuar gör Johanna Byström (Produktionsledning/Operativ projektledning) och David Roos. Inslagsproducenter vid Johannas sida har David Roos (Reklam: art director/copywriter), Joakim Ohlsson och Lisa Fritzell varit (Produktionsledning/Operativ projektledning).
Mycket nöje!