Denna artikel är inaktuell eller gammal. Här hittar du vårt aktuella kursutbud.

Studenter på Berghs får sina matlådor i goodiebags

bistroberghskyl
Under tisdagmorgonen fyllde PR-studenterna på Berghs School of Communication ett kylskåp fullt med goodiebags med allas matlådor i. Stunten är en del av marknadsföringen inför PR-studenternas Berghs Bar.

Skrivet av Berghs School of Communication
April 1, 2012

Nu på torsdag är det återigen dags för en Berghs Bar och denna gång är det PR-studenternas tur med Bistro Berghs, Pop-up restaurangen. Temat för baren är mat och dryck där ett fokus kommer att ligga på Berghs studenternas egna matvanor efter statistik från en gedigen undersökning gjorda av studenterna själv.

– Att pasta var en så stor del av samtliga Berghs studenters matlådor var kanske inte någon jätteöverraskning, säger Charlotte Henriksson, en av PR-studenterna bakom undersökningen.

Till baren kommer Berghs studenter samt även representanter från branschen att bjudas in med en föreläsning och därefter mingel.

För mer information:

Charlotte Henriksson

+46 70 300 01 72
charlotte.henriksson@berghs.se

349