Den här artikeln är inaktuell (eller gammal).  Här är Berghs aktuella kursutbud!

Superjämnt när Moto-X tävlingen avgjordes på Berghs

18.03 på fredagskvällen fattade juryn till slut sitt beslut efter över 40 minuters intensivt juryarbete. Motorolas marknadschef Joakim Liljedahl hyllade alla tre studentteam för insikter, engagemang och kreativitet innan han läste upp juryns motivering och förkunnade vilket bidrag som vunnit.

Skrivet av Berghs School of Communication
Februari 19, 2016

1501

Berghsstudenterna bakom det vinnande bidraget ”I-landsproblemombudsmannen” är Filippa Arman, Karima Essabih, Josefin Meihua Lindberg och Debbie Strandberg. De vann även priset för idéarbetet under sprint 1 och fick ta emot Student Lab checkar på 10 000  + 15 000 kr. Alla studenter fick också varsitt exklusivt Student Lab diplom. De medverkande studenterna insats betyder även att Studentkåren får 15 000 kr.

Vi återkommer med mer bilder, intervjuer och kommentarer från det första Student Lab uppdraget där Berghs studenter fick uppgiften att lansera Motorolas nya mobiltelefon Moto-X.

Vill du ha mer information om Student Lab ska du kontakta solutions@berghs.se

Format: Student Lab, Berghs School of Communication

Uppdragsgivare: Motorola, Lenovo Mobile

Jury: Motorola, Motorolas PR-byrå, Reklambyrå och Mediebyrå

Processledare Berghs: Fredrik Heghammar

Handledare Berghs: Elisabeth von Sydow, Åsa Myrdal Bratt

Kreativa rådgivare: Mickel Yu, Johan Leborg

Programansvarig Berghs: Tor Löwkrantz

Projektledare Berghs: Carina Holm

1506

1505

1504

1503

1502

Är ditt företag intresserade av att arbeta med Berghs studenter i det nya formatet Student Lab ska du kontakta solutions@berghs.se.