Berghs Morning Routine – Analysera mera!

Berghs Morning Routine – Analysera mera!

Hur lär man sig att förstå användarnas rörelsemönster och vad som triggar dem till konvertering?

Datum
31 augusti 2017
Tid
08:30 – 09:30
Den här händelsen har redan skett.

Varumärken har en unik chans idag; kunderna använder Google och söker efter dem, jämför dem, använder sig av deras tjänster och innehåll, för att sedan recensera dem. För att ta vara på den chansen behövs en digital innehålls­strategi – annars blir det som kan vara en möjlighet fort en risk.

Men hur lär man sig att förstå användarnas rörelsemönster och vad som triggar dem till konvertering? Berghs Morning Routine handlar om vad som är användarcentrerat och vad som underbygger att användarna reser i rätt riktning på er sajt.

På scenen har vi Caroline Birgersson och Moa Blomkvist, UX copywriters från byrån Birger&Blom och kursansvariga för Digital Innehålls­strategi på kvällstid. Med erfarenhet av att guida företag och stora organisationer i digital innehålls­strategi, tillsammans med sitt hantverk som copywriters, har de en värdefull kunskap för kommunikatörer och skrivande strateger.

Varmt välkommen!