Berghs Morning Routine - Facebook Strategy

Hur ska man som företag eller organisation tänka och arbeta för att maximera resultaten från
de aktiveringar som görs på Facebook 2017/2018?
- Datum
- 12 september 2017
- Tid
- 08:30 – 09:30
Facebook och Instagram är idag två av Sveriges största digitala räckviddskanaler. Detta skapar stora möjligheter men samtidigt en rad utmaningar och svåra vägval. För att lyckas måste du nå rätt målgrupp och ha ett budskap som skapar intresse, interaktion och konvertering. Detta kan låta enkelt men för att lyckas på plattformar som ständigt utvecklas måste du vara påläst, nyfiken, under ständig utveckling och våga chansa. Förståelse för Facebook, och Instagram, är ett första steg till att lyckas. Berghs Morning Routine handlar om att förstå hur du som företag eller organisation bättre utnyttjar de möjligheter som plattformen erbjuder och därmed ökar relevansen för er målgrupp på Facebook.
På scen har vi Simon Beyer, Partner & Chief Strategy Officer, från byrån Ingager. Simon är även kursansvarig för dagkursen Digital Marknadskommunikation. Med bred erfarenhet av att guida företag, statliga verksamheter och organisationer i digital transformation samt som efterfrågad föreläsare inom sociala medier och digital kommunikation erbjuder Simon nyttig kunskap för alla som vill skapa resultatdriven digital kommunikation.
Varmt välkommen!
Fler event

New Frontier, Inside the creative renaissance
Join us at Berghs School of Communication for an evening that brings together some of the most exciting voices in creative AI production today.

Berghs Morning Routine: 2026 års trender, hypes och vardag
Nu vill vi dela några av våra mest betydelsefulla spaningar från året, och ge dig ett försprång in i 2026. Välkommen på frukostseminarium!