Berghs Morning Routine - Facebook Strategy
Hur ska man som företag eller organisation tänka och arbeta för att maximera resultaten från
de aktiveringar som görs på Facebook 2017/2018?
- Datum
- 12 september 2017
- Tid
- 08:30 – 09:30
Facebook och Instagram är idag två av Sveriges största digitala räckviddskanaler. Detta skapar stora möjligheter men samtidigt en rad utmaningar och svåra vägval. För att lyckas måste du nå rätt målgrupp och ha ett budskap som skapar intresse, interaktion och konvertering. Detta kan låta enkelt men för att lyckas på plattformar som ständigt utvecklas måste du vara påläst, nyfiken, under ständig utveckling och våga chansa. Förståelse för Facebook, och Instagram, är ett första steg till att lyckas. Berghs Morning Routine handlar om att förstå hur du som företag eller organisation bättre utnyttjar de möjligheter som plattformen erbjuder och därmed ökar relevansen för er målgrupp på Facebook.
På scen har vi Simon Beyer, Partner & Chief Strategy Officer, från byrån Ingager. Simon är även kursansvarig för dagkursen Digital Marknadskommunikation. Med bred erfarenhet av att guida företag, statliga verksamheter och organisationer i digital transformation samt som efterfrågad föreläsare inom sociala medier och digital kommunikation erbjuder Simon nyttig kunskap för alla som vill skapa resultatdriven digital kommunikation.
Varmt välkommen!
Fler event
berghs UNCONFERENCE: AI
Välkomna till en engagerande dag där vi utforskar och samtalar om det senaste kring AI.
THE Impact of GenAI in the Communication Industry
Berghs, in collaboration with International WoMenX in Business for Ethical AI (IWIB4AI), present Use Case #6: The Impact of GenAI in the Communication Industry.
Berghs Morning Routine: Design i en ständigt föränderlig värld
Välkomna på frukostseminarium! Hur bemöter vi ny teknologi och skiftande trender för att skapa design som inte bara är relevant idag?