Berghs Morning Routine: Growth Marketing

Data som verktyg för kreativitet och beslut.
- Datum
- 19 september 2019
- Tid
- 08:30 – 09:30
- Plats
- Sveavägen 34, Stockholm, Sverige
Se på karta
Den här hösten undrar allt fler organisationer hur kan vi arbeta bättre med att nyttja data för att bli mer kreativa och förenkla beslut för vår marknadsföring. Sara Öhman ger oss ett smakprov på vår nya distanskurs i Growth Marketing med konkreta tips på arbetsprocesser och tankesätt som kan utveckla våra marknadsstrategier inför 2020.
Kom till vår Morning Routine och få med dig perspektiv och idéer på hur du ska bygga din verktygslåda inför kommande utmaningar i ditt arbete med marknadsföring.
Kaffe och smörgås serveras från kl 8.00. Kl 8.30 börjar föreläsningen och dörrarna stängs.
Fler event

Marketing and Content in the Age of AI
The rise of generative AI is transforming how brands create and distribute content—but it also raises pressing legal and ethical questions.

Berghs Festival 2025
It’s time. On May 23–24, Berghs opens its doors for the annual graduation exhibition — now transformed into a two-day communication festival.

Berghs i Almedalen: När kreativiteten försvinner – vad händer med innovationskraften, och med oss?
I jakt på optimering, effektivitet och mätbarhet riskerar vi att förlora en av våra mest värdefulla förmågor: kreativiteten.