Berghs Morning Routine: Growth Marketing

Data som verktyg för kreativitet och beslut.
- Datum
- 19 september 2019
- Tid
- 08:30 – 09:30
- Plats
- Sveavägen 34, Stockholm, Sverige
Se på karta
Den här hösten undrar allt fler organisationer hur kan vi arbeta bättre med att nyttja data för att bli mer kreativa och förenkla beslut för vår marknadsföring. Sara Öhman ger oss ett smakprov på vår nya distanskurs i Growth Marketing med konkreta tips på arbetsprocesser och tankesätt som kan utveckla våra marknadsstrategier inför 2020.
Kom till vår Morning Routine och få med dig perspektiv och idéer på hur du ska bygga din verktygslåda inför kommande utmaningar i ditt arbete med marknadsföring.
Kaffe och smörgås serveras från kl 8.00. Kl 8.30 börjar föreläsningen och dörrarna stängs.
Fler event

New Frontier, Inside the creative renaissance
Join us at Berghs School of Communication for an evening that brings together some of the most exciting voices in creative AI production today.

Berghs Morning Routine: 2026 års trender, hypes och vardag
Nu vill vi dela några av våra mest betydelsefulla spaningar från året, och ge dig ett försprång in i 2026. Välkommen på frukostseminarium!