Berghs Morning Routine: Growth Marketing
Data som verktyg för kreativitet och beslut.
- Datum
- 19 september 2019
- Tid
- 08:30 – 09:30
- Plats
- Sveavägen 34, Stockholm, Sverige
Se på karta
Den här hösten undrar allt fler organisationer hur kan vi arbeta bättre med att nyttja data för att bli mer kreativa och förenkla beslut för vår marknadsföring. Sara Öhman ger oss ett smakprov på vår nya distanskurs i Growth Marketing med konkreta tips på arbetsprocesser och tankesätt som kan utveckla våra marknadsstrategier inför 2020.
Kom till vår Morning Routine och få med dig perspektiv och idéer på hur du ska bygga din verktygslåda inför kommande utmaningar i ditt arbete med marknadsföring.
Kaffe och smörgås serveras från kl 8.00. Kl 8.30 börjar föreläsningen och dörrarna stängs.
Fler event
Berghs Morning Routine: kreativt ledarskap
Välkomna på frukostseminarium med fokus på kreativt ledarskap och kreativa samarbeten!
Use case: Deepfakes
Join the conversation around deepfakes like the ones that victimized Taylor Swift and are currently victimizing many more women and children, around the world.
Berghs Morning Routine: Datadriven marknadsföring
Välkomna på frukostseminarium med fokus på utvecklingen av datadriven marknadsföring och de möjligheter och utmaningar vi står inför!