Berghs Morning Routine: Growth Marketing
Data som verktyg för kreativitet och beslut.
- Datum
- 19 september 2019
- Tid
- 08:30 – 09:30
- Plats
- Sveavägen 34, Stockholm, Sverige
Se på karta
Den här hösten undrar allt fler organisationer hur kan vi arbeta bättre med att nyttja data för att bli mer kreativa och förenkla beslut för vår marknadsföring. Sara Öhman ger oss ett smakprov på vår nya distanskurs i Growth Marketing med konkreta tips på arbetsprocesser och tankesätt som kan utveckla våra marknadsstrategier inför 2020.
Kom till vår Morning Routine och få med dig perspektiv och idéer på hur du ska bygga din verktygslåda inför kommande utmaningar i ditt arbete med marknadsföring.
Kaffe och smörgås serveras från kl 8.00. Kl 8.30 börjar föreläsningen och dörrarna stängs.
Fler event
The Future of Creative Leadership
Gerety Talks The Future of Creative Leadership with Berghs School of Communication.
ÖPPET HUS 2025
Den 6:e februari 2025 öppnar vi dörrarna till Berghs och välkomnar dig som funderar på att söka till ett av […]
Berghs Morning Routine: lyckas med din marknadsföring inom gaming
Välkommen på frukostseminarium! Gaming har gått från att vara en subkultur till en central del av vår popkultur. Och är en marknadsföringskanal!