Berghs Morning Routine - Immersiva medier
Denna morgon går vi igenom begreppet immersiva medier och vad det innebär.
- Datum
- 12 december 2017
- Tid
- 08:30 – 09:30
Idag hör vi ofta begreppet immersiva media inom kommunikation. Vad innebär det? Vad är det? Denna morgon går vi igenom begreppet vad det står för och vilken typ av produktioner det kan handla om.
Hur skapar man en lyckad kampanj med hjälp av immersiva medier? Finns det gemensamma framgångsfaktorer för kommunikation som använder sig av AR och VR? Hur når man ut när när immersiva medier ännu inte blivit massmedier?
Det finns många frågor och den 12 december besvarar vi på Berghs tillsammans med DVA var vi befinner oss inom immersiva media idag och hur det kan komma att se ut framöver. Vi får ta del av erfarenheter från tidigare produktioner samt färsk inspiration från lanseringar som kommer inom kort när det gäller VR och teknik som underlättar för konsumenten.
På scen ser vi Bo Gustafsson, Creative Director och Jessica Thorelius, VD på DVA.
Välkommen!
Fler event
Berghs Morning Routine: Fejkkampanjer och viral marknadsföring
Välkomna på frukostseminarium! Mikael Johansson kidnappade kända varumärken och skapade fejkkampanjer. Kom och lyssna på hur det gick!
Öppet hus 2025
Save the date: Öppet hus för dig som är nyfiken på Berghs heltidsprogram!