Berghs Morning Routine: LinkedIn och 7 myter du inte ska gå på!

LinkedIn växer stadigt och blir en allt viktigare plattform för både marknadsföring och rekrytering. Men det finns samtidigt en del fördomar och förutfattade meningar om yrkesnätverket.
- Datum
- 20 april 2023
- Tid
- 08:30 – 09:30
- Plats
- Bobergsgatan 48, Stockholm, Sverige
Se på karta
Det tar David Larsson och Pontus Staunstrup fasta på i denna frukostföreläsning och benar ut sju myter.
Några av de fördomar som tas upp är “Det är dyrt att annonsera på LinkedIn”, “Alla på LinkedIn bara skryter” samt klassikern “Medarbetare ska gilla, dela och kommentera”.
Under en fullmatad timma får du tips och kunskap från David och Pontus hur du kan nå bättre resultat på LinkedIn, såväl organiskt som med annonser, och med hjälp av både företagskonton och individuella profiler.
David Larsson är Chief strategy officer på Trickle, och expert på LinkedIn-annonsering. Pontus Staunstrup är ansvarig för utbildningen Marknadsföring på LinkedIn på Berghs och konsult inom främst digital marknadsföring.
Var?
Norra Djurgårdsstaden på Bobergsgatan 48 (ingång från gränden). Viktigt att vara på plats i god tid då vi stänger dörrarna kl. 08.30.
Det serveras kaffe/te och smörgås från kl. 08.15.
Övrigt
Detta seminarium kan komma att fotograferas för interna och externa kanaler.
Begränsat antal platser och det är gratis.
Detta event kommer inte att sändas online eller spelas in.
Kontakta oss om du har frågor eller önskar avboka din plats.
VÄLKOMMEN!
Vill du lära dig mer?
Läs mer om innehållet på vår kurs Marknadsföring på LinkedIn, den går nästa gång 11 och 12 maj 2023.
Fler event

Berghs Morning Routine: Designing for What’s Next
Join us for an hour of inspiration and practical insights on how Design Futures can be a powerful complement to your work. Welcome!

Marketing and Content in the Age of AI
The rise of generative AI is transforming how brands create and distribute content—but it also raises pressing legal and ethical questions.

Berghs Festival 2025
It’s time. On May 23–24, Berghs opens its doors for the annual graduation exhibition — now transformed into a two-day communication festival.