Berghs Morning Routine: LinkedIn och 7 myter du inte ska gå på!
LinkedIn växer stadigt och blir en allt viktigare plattform för både marknadsföring och rekrytering. Men det finns samtidigt en del fördomar och förutfattade meningar om yrkesnätverket.
- Datum
- 20 april 2023
- Tid
- 08:30 – 09:30
- Plats
- Bobergsgatan 48, Stockholm, Sverige
Det tar David Larsson och Pontus Staunstrup fasta på i denna frukostföreläsning och benar ut sju myter.
Några av de fördomar som tas upp är “Det är dyrt att annonsera på LinkedIn”, “Alla på LinkedIn bara skryter” samt klassikern “Medarbetare ska gilla, dela och kommentera”.
Under en fullmatad timma får du tips och kunskap från David och Pontus hur du kan nå bättre resultat på LinkedIn, såväl organiskt som med annonser, och med hjälp av både företagskonton och individuella profiler.
David Larsson är Chief strategy officer på Trickle, och expert på LinkedIn-annonsering. Pontus Staunstrup är ansvarig för utbildningen Marknadsföring på LinkedIn på Berghs och konsult inom främst digital marknadsföring.
Var?
Norra Djurgårdsstaden på Bobergsgatan 48 (ingång från gränden). Viktigt att vara på plats i god tid då vi stänger dörrarna kl. 08.30.
Det serveras kaffe/te och smörgås från kl. 08.15.
Övrigt
Detta seminarium kan komma att fotograferas för interna och externa kanaler.
Begränsat antal platser och det är gratis.
Detta event kommer inte att sändas online eller spelas in.
Kontakta oss om du har frågor eller önskar avboka din plats.
VÄLKOMMEN!
Vill du lära dig mer?
Läs mer om innehållet på vår kurs Marknadsföring på LinkedIn, den går nästa gång 11 och 12 maj 2023.
Fler event
berghs UNCONFERENCE: AI
Välkomna till en engagerande dag där vi utforskar och samtalar om det senaste kring AI.
THE Impact of GenAI in the Communication Industry
Berghs, in collaboration with International WoMenX in Business for Ethical AI (IWIB4AI), present Use Case #6: The Impact of GenAI in the Communication Industry.
Berghs Morning Routine: Design i en ständigt föränderlig värld
Välkomna på frukostseminarium! Hur bemöter vi ny teknologi och skiftande trender för att skapa design som inte bara är relevant idag?