Berghs Morning Routine: Var går gränsen för företagens egna kreativitet?
Inhousebyråerna växer i antal och storlek. Medierna pratar om byrådöden. Byråerna pratar om inhousetrenden som snart går över.
- Datum
- 14 mars 2019
- Tid
- 08:30 – 09:30
- Plats
- Sveavägen 34, Stockholm, Sverige
Se på karta
Allt detta medan gränserna mellan marknad, produkt och it hos kunderna blir allt luddigare. Finns fortfarande det som en gång kallades leadbyrå? Kan inhousebyråerna göra annat än att producera?
Vems ansvar är det när digital design är själva produkten? Vad händer när inhousebyrån vinner i Cannes?
Om detta och mycket mer ger Cecilia Steenberg Forsberg, Head of Brand Experience & Creative Hub på Tele2 samt kursansvarig på Berghs, sina egna reflektioner.
Kaffe och smörgås serveras från kl 8.00. Kl 8.30 börjar föreläsningen och dörrarna stängs.
Fler event
Berghs Morning Routine: Fejkkampanjer och viral marknadsföring
Välkomna på frukostseminarium! Mikael Johansson kidnappade kända varumärken och skapade fejkkampanjer. Kom och lyssna på hur det gick!
Öppet hus 2025
Save the date: Öppet hus för dig som är nyfiken på Berghs heltidsprogram!