Berghs morning routine #3

Kom och lär dig mer om Growth Marketing. Vi har föreläsare Oskar Kalmaru och Isabel Shestopal från Gullers Grupp.
- Datum
- 25 november 2021
- Tid
- 08:30 – 09:30
- Plats
- Bobergsgatan 48, Stockholm, Sverige
Se på karta
Growth Marketing handlar om att öka antalet kunder, användare eller medlemmar i ditt företag, tjänst eller organisation.
För att lyckas med det krävs en balans mellan kreativitet och dataanalys. Som företag handlar det om att skapa organisatoriska och kulturella förutsättningar för ett datadrivet, iterativt och målinriktat marknadsföringsarbete.
Gullers Grupp är en etablerad kommunikationsbyrå för offentliga och privata aktörer som vill skapa sig en plats på samhällsarenan. Föredragshållare är Oskar Kalmaru, senior rådgivare med bakgrund som CMO och investerare i startups i Sverige och Silicon Valley, och Isabel Shestopal, senior digital projektledare och facilitator med bred erfarenhet och expertis inom coachande och utbildningar i digital marknadsföring.
Seminariet hålls i våra nya lokaler i Norra Djurgårdsstaden på Bobergsgatan 48 (ingång från gården). Viktigt att vara på plats i god tid då vi stänger dörrarna kl. 08.30. Det serveras kaffe och frukostmackor från kl. 08.15.
Fler event

Marketing and Content in the Age of AI
The rise of generative AI is transforming how brands create and distribute content—but it also raises pressing legal and ethical questions.

Berghs Festival 2025
It’s time. On May 23–24, Berghs opens its doors for the annual graduation exhibition — now transformed into a two-day communication festival.

Berghs i Almedalen: När kreativiteten försvinner – vad händer med innovationskraften, och med oss?
I jakt på optimering, effektivitet och mätbarhet riskerar vi att förlora en av våra mest värdefulla förmågor: kreativiteten.