UX design;Sociala medier
Just nu har vi inga kurser som matchar dina kriterier öppna för anmälan, läs mer om hela vårt utbud här
Relaterade artiklar

Här är Berghs nya visuella identitet
Nytt år, ny adress, ny identitet. Under våren 2020 inleddes ett samarbete med designbyrån Kurppa Hosk i syfte att modernisera Berghs varumärkesuttryck. Med briefen om att hitta balansen i att bevara skolans historia och samtidigt skapa nytt, är nu Berghs nya identitet äntligen klar. Här berättar Christopher Waldekrantz, marknadschef på Berghs och Kurppa Hosk mer om processen och resultatet.

Möt Berghs digitala strateger och kreatörer!
Funderar du på att söka programmet Digital Strateg/Kreatör? Här svarar elva studenter som läser programmet 2017/2018 på vanliga frågor som dykt upp.

Här är lösningarna som tog studenterna till Arlas ledning
I kursen “Förpacka varumärket” fick Berghs designstudenter ett skarpt uppdrag av Arla: få unga och unga vuxna att dricka mer mjölk med hjälp av förpackningsdesign och digitala lösningar. Presentationerna imponerade så mycket på juryn att de valde ut fyra grupper som nu får presentera sina lösningar för ledningen på Arla.