Den här artikeln är inaktuell (eller gammal).  Här är Berghs aktuella kursutbud!

Berghs Morning Routine – Hur socialt är ditt varumärke?

I en ny, spännande men komplex kommunikativ värld, engagerar sig fler och fler intressenter i varumärkesutvecklingen. Men den viktigaste gruppen består – medarbetarna.

Skrivet av Berghs School of Communication
Oktober 28, 2013

 

Utan medarbetare som kan och vill bära varumärkets identitet och levandegöra dess löften går kraften snart förlorad. Hur får då man varumärkes- och kommunikationsstrategier att bli en del av alla medarbetares vardag?

piktogram

Vill du läsa på Berghs?

Våra heltidsprogram omfattar allt från Grafisk design till Digital strategi.

Gå till programmen

Varumärkesbyrån ”Aktivering” medverkar för att dela med sig av konkreta exempel på hur alla medarbetare kan involveras i att stärka varumärket på ett lustfyllt och vardagsnära sätt. De visar även en ny metod som kombinerar principer från varumärkesutveckling och employer branding med modern pedagogik och gamification.