Berghs Morning Routine – Analysera mera!

Hur lär man sig att förstå användarnas rörelsemönster och vad som triggar dem till konvertering?
- Datum
- 31 augusti 2017
- Tid
- 08:30 – 09:30
Varumärken har en unik chans idag; kunderna använder Google och söker efter dem, jämför dem, använder sig av deras tjänster och innehåll, för att sedan recensera dem. För att ta vara på den chansen behövs en digital innehållsstrategi – annars blir det som kan vara en möjlighet fort en risk.
Men hur lär man sig att förstå användarnas rörelsemönster och vad som triggar dem till konvertering? Berghs Morning Routine handlar om vad som är användarcentrerat och vad som underbygger att användarna reser i rätt riktning på er sajt.
På scenen har vi Caroline Birgersson och Moa Blomkvist, UX copywriters från byrån Birger&Blom och kursansvariga för Digital Innehållsstrategi på kvällstid. Med erfarenhet av att guida företag och stora organisationer i digital innehållsstrategi, tillsammans med sitt hantverk som copywriters, har de en värdefull kunskap för kommunikatörer och skrivande strateger.
Varmt välkommen!
Fler event

Berghs Morning Routine: Designing for What’s Next
Join us for an hour of inspiration and practical insights on how Design Futures can be a powerful complement to your work. Welcome!

Marketing and Content in the Age of AI
The rise of generative AI is transforming how brands create and distribute content—but it also raises pressing legal and ethical questions.

Berghs Festival 2025
It’s time. On May 23–24, Berghs opens its doors for the annual graduation exhibition — now transformed into a two-day communication festival.