Berghs Morning Routine - Event Marketing

Hur skapar du möten och evenemang där besökarna i stället för att vara publik blir aktiva deltagare?
- Datum
- 19 oktober 2017
- Tid
- 08:30 – 09:30
Evenemang, möten och konferenser blir allt viktigare när det gäller att hantera komplexa kommunikationsutmaningar, bygga relationer och att skapa innovationer. Trots det fortsätter många möten och konferenser att både planeras och genomföras på rutin, med utgångspunkt i gamla sanningar och synsätt.
Vilka är egentligen de viktigaste ingredienserna när du planerar en konferens eller ett större möte? Varför bör du arrangera evenemang som är medskapande, och hur går du till väga? Tommy Brotte, ansvarig för kursen Event Marketing på Berghs, delar med sig av sina mångåriga erfarenheter och bjuder på insikter i evenemangets dramaturgi och exempel på interaktiva mötesformat.
Fler event

Berghs Morning Routine: från löfte till förmåga
Hållbarhet handlar inte om fler löften. Det handlar om förmåga. Denna morgon delar vi Berghs senaste trendspaning inom hållbarhet. Välkommen!

ÖPPET HUS 2026
Att veta vad man vill göra i framtiden är sällan ett enkelt val.

Berghs Unconference:AI - från ROI till AI Dojo
AI transformationen har mognat samtidigt som kraven på ROI och nytta har ökat och vi tror på vikten att hålla samtalet om AI levande och relevant.