Fullbokat. Berghs Morning Routine: Ny trendspaning - According to Berghs 2023

Är det i ekonomisk motvind vi borde öka styrkan i marknadsföringen? Hur bygger vi in empati i vår kommunikation för att möta kunder, konsumenter och medborgare i mentalt krisläge? Och kan rymden vara källa till idéarbetet nästa år?

Datum
17 november 2022
Plats
Bobergsgatan 48, Stockholm, Sverige
Den här händelsen har redan skett.

2023 blir ett år fyllt av utmaningar - ta chansen att få en inblick i hur andra varumärken och organisationer tänker och agerar i tuffa tider. Inspireras även av intressanta case skapade av Berghs studenter! Under en timme lyfter vi fram utvalda delar från vår trendspaning och kopplar det till vilka kompetenser som är av extra stor vikt för kommunikationsteamet att säkerställa.

Årets upplaga av Berghs trendspaning According to Berghs bygger som alltid på fyra värdefulla insikter, fyra relevanta kompetenser och sju trender att använda som bränsle till det kreativa och strategiska arbetet. Omvärldsbevakningen görs av Joakim Thulin, Head of Insight, som denna morgon presenterar och reflekterar ihop med Berghs VD Camilla Wallander. 

Var?

Norra Djurgårdsstaden på Bobergsgatan 48 (ingång från gränden). Viktigt att vara på plats i god tid då vi stänger dörrarna kl. 08.30. Det serveras kaffe/te och smörgås från kl. 08.15.

Det finns också möjlighet att stanna kvar för att jobba i vårt co-working c/o Berghs, säg till i receptionen så ordnar vi det.

Övrigt

Detta seminarium kan komma att fotograferas för interna och externa kanaler. Kontakta oss om du har frågor eller önskar avboka din plats.

Välkommen!

För er som vill ta del av hela trendrapporten finns möjlighet att boka in en inspirationsföreläsning eller en skräddarsydd workshop. Kontakta: solutions@berghs.se