Berghs Morning Routine: Var går gränsen för företagens egna kreativitet?

Inhousebyråerna växer i antal och storlek. Medierna pratar om byrådöden. Byråerna pratar om inhousetrenden som snart går över.
- Datum
- 14 mars 2019
- Tid
- 08:30 – 09:30
- Plats
- Sveavägen 34, Stockholm, Sverige
Se på karta
Allt detta medan gränserna mellan marknad, produkt och it hos kunderna blir allt luddigare. Finns fortfarande det som en gång kallades leadbyrå? Kan inhousebyråerna göra annat än att producera?
Vems ansvar är det när digital design är själva produkten? Vad händer när inhousebyrån vinner i Cannes?
Om detta och mycket mer ger Cecilia Steenberg Forsberg, Head of Brand Experience & Creative Hub på Tele2 samt kursansvarig på Berghs, sina egna reflektioner.
Kaffe och smörgås serveras från kl 8.00. Kl 8.30 börjar föreläsningen och dörrarna stängs.
Fler event

Marketing and Content in the Age of AI
The rise of generative AI is transforming how brands create and distribute content—but it also raises pressing legal and ethical questions.

Berghs Festival 2025
It’s time. On May 23–24, Berghs opens its doors for the annual graduation exhibition — now transformed into a two-day communication festival.

Berghs i Almedalen: När kreativiteten försvinner – vad händer med innovationskraften, och med oss?
I jakt på optimering, effektivitet och mätbarhet riskerar vi att förlora en av våra mest värdefulla förmågor: kreativiteten.