Berghs Morning Routine: Var går gränsen för företagens egna kreativitet?

Inhousebyråerna växer i antal och storlek. Medierna pratar om byrådöden. Byråerna pratar om inhousetrenden som snart går över.
- Datum
- 14 mars 2019
- Tid
- 08:30 – 09:30
- Plats
- Sveavägen 34, Stockholm, Sverige
Se på karta
Allt detta medan gränserna mellan marknad, produkt och it hos kunderna blir allt luddigare. Finns fortfarande det som en gång kallades leadbyrå? Kan inhousebyråerna göra annat än att producera?
Vems ansvar är det när digital design är själva produkten? Vad händer när inhousebyrån vinner i Cannes?
Om detta och mycket mer ger Cecilia Steenberg Forsberg, Head of Brand Experience & Creative Hub på Tele2 samt kursansvarig på Berghs, sina egna reflektioner.
Kaffe och smörgås serveras från kl 8.00. Kl 8.30 börjar föreläsningen och dörrarna stängs.
Fler event

Berghs Morning Routine: från löfte till förmåga
Hållbarhet handlar inte om fler löften. Det handlar om förmåga. Denna morgon delar vi Berghs senaste trendspaning inom hållbarhet. Välkommen!

ÖPPET HUS 2026
Att veta vad man vill göra i framtiden är sällan ett enkelt val.

Berghs Unconference:AI - från ROI till AI Dojo
AI transformationen har mognat samtidigt som kraven på ROI och nytta har ökat och vi tror på vikten att hålla samtalet om AI levande och relevant.