Berghs Talks: Kreativa möjligheter för din Influencer Marketing

Vet du vad en Burst-strategi är på Instagram och varför den är så bra att köra om du ska lansera en ny produkt?

Datum
26 augusti 2020
Tid
14:00 – 14:45
Plats
Online
Den här händelsen har redan skett.

Influencer Marketing behöver verkligen inte vara en köpt Instagram-post eller en skakig video som ser sämre ut än en reklamfilm. Tvärtom! Med lite mer insikter i olika kreativa möjligheter och kanalstrategier baserade på mål och målgrupp kommer ditt varumärke att få ännu bättre resultat. Edit kommer även ge dig de senaste uppdateringarna om TikTok och Instagram Reels och vilken påverkan dom har på just Influencers?

Edit Brunner är frilansande konsult inom digital kommunikation, PR & Influencer Marketing. Edit har tidigare varit Sverigechef på SplayOne och har över 10 års erfarenhet från digital marknadsföring b la från PR- och mediebyrå. Hon delar sin tid mellan Stockholm och Los Angeles och är kursansvarig för Berghs distanskurser Influencer Marketing och Digital PR.

Välkommen till Berghs Talks, där vi blandar inspirationsföreläsning med reflektion och frågor på slutet. Denna gång online via Zoom.