Berghs trendspaning - According to Berghs 2021

Missa inte möjligheten att ta del av Berghs Trendspaningar 2021, med aktuella insikter och trender inom kommunikation.

Datum
25 februari 2021
Tid
12:00 – 13:00
Plats
Online
Den här händelsen har redan skett.

Boka dig för vårt webbinarium den 25 februari och bli först att få ta del av årets upplaga.

Årets trendrapport ger som alltid en sammansatt bild influerad av världens bästa kommunikation från både svenska och internationella kampanjer, tillsammans med case skapade av Berghs studenter. En intressant mix av idéer för att förenkla och maximera ditt eget idéarbete.

Under en timme delar vi inspiration kring trender som "there is no place like home", "the wellness economy" och "how can I help" och utöver det pratar Berghs VD Camilla Wallander och Joakim Thulin, Head of Insight, om de mest centrala insikterna och viktiga kompetenserna för det här året.

According to Berghs – är Berghs School of Communications samlade trendrapport och ett resultat av skolans omfattande omvärldsbevakning inom kommunikation, innovation, marknads­föring och kreativitet. I rapporten lyfts fyra centrala insikter, fyra viktiga kompetenser och sju aktuella trender. För dig som vill boka in en egen inspirationsföreläsning eller skräddarsydd workshop - kontakta solutions@berghs.se

Tid: 25/2 kl 12 -13

Plats: Zoom webinarie med öppen chatt

Pris: 295 kr ink moms

För återbetalning måste en avbokning göras minst 7 dagar före eventet.