Lunch & Trends: Berghs Trendspaning 2022

Missa inte möjligheten att ta del av Berghs Trendspaningar 2022, med aktuella insikter och trender inom kommunikation. Boka dig för Lunch & Trends den 16:e mars och säkerställ att du fångar upp det som är extra viktigt att ha koll på!

Datum
16 mars 2022
Tid
11:30 – 12:45
Plats
Bobergsgatan 48, Stockholm, Sverige
Se på karta
Den här händelsen har redan skett.

 

Årets trendrapport är den nionde i ordningen och ger som alltid en sammansatt bild av världens bästa kommunikation insamlad från både svenska och internationella kampanjer. Vi blandar utvalda kommunikationslösningar med case skapade av Berghs studenter - branschens kommande supertalanger för att ge en exklusiv mix av idéer för att förenkla och maximera ditt eget idéarbete.

Utöver trender som Out of Context, Brandalism och Youniverse, kommer Berghs VD Camilla Wallander och Joakim Thulin, Head of Insight, prata om de mest centrala insikterna och kompetenserna kring kommunikations­arbetet idag.

Anmäl dig till ett exklusivt tillfälle att fylla på med nya insikter för 2022, över en lunch ihop med branschkollegor.

Det finns också möjlighet att komma tidigare eller stanna kvar för att jobba i vårt co-working c/o Berghs, säg till i receptionen så ordnar vi det.

Pris: 395 kr ink moms
För återbetalning måste en avbokning göras minst 7 dagar före eventet.

According to Berghs - är Berghs School of Communications samlade trendrapport och ett resultat av skolans omfattande omvärldsbevakning inom kommunikation, innovation, marknads­föring och kreativitet. I rapporten lyfts fyra centrala insikter, fyra viktiga kompetenser och sju aktuella trender. För dig som vill ta del av rapporten finns möjlighet att boka in en inspirationsföreläsning eller en skräddarsydd workshop.
Kontakta: