Effektiv kommunikation i sociala medier

Att sticka ut i sociala medier blir allt svårare och mer komplext. I den här kursen får du konkreta tips och svar på hur du ska synas för att nå ut med ditt budskap i de olika plattformarna som erbjuds.
- Format
- Dagtid
- Pris
- 11 920 SEK (exkl. moms)14 900 SEK (inkl. moms)
Se mer info om tider och datum
Vill du bli kontaktad när ansökan öppnas?
- TikTok - Hur fungerar den här kanalen? Vad du bör fokusera på utifrån ett företagsperspektiv
- Social video - Hur gör du för att fånga intresset? Den dramaturgiska kurvan. Hur skapar man en Instagram Reel som fångar intresset?
- Strategi - hur man gör en viral succé? Hur du når och aktiverar olika målgrupper
- Praktiska tips - Du får konkreta tips på hur du kan nyttja sociala mediers kraft samt testa på att bli en social media manager
- Kommunikationstrender från Berghs trendspaning
- Nivå
- Professional
- Format
- Dagtid
- Språk
- Svenska
- Pris
- 11 920 SEK (exkl. moms)14 900 SEK (inkl. moms)
- Lektionstid
- 6 timmar
- Egna studietimmar
- Egna studietimmar: studiematerial att ta del av innan eller efter kursen på ca 3 timmar
- Kursdatum
13 oktober 2022, 09:00 - 16:00, kaffe från 08:30. I kursen ingår även lunch.
Behöver jag några förkunskaper?
Inga specifika kunskaper inom ämnet krävs
Kursintyg
Efter genomförd kurs utfärdas kursintyg
Vad kostar kursen?
Studieavgift exkl. moms
11 920 kronor
Studieavgift inkl. moms
14 900 kronor
Relaterade artiklar
Product Marketing – Så får du din produkt att slå igenom
Jonas Terning och Niklas Eriksson delar med sig av några tips och förklarar vem deras kurs Product Marketing passar för.
Berghs Intro — kursen för dig som är nyfiken på kommunikationsbranschen
Tobias Lundqvist berättar om kvällskursen Berghs Intro som vänder sig till dig som är nyfiken på en karriär inom kommunikationsbranschen.
Poddar för en kreativ och nyfiken sommar
En härlig podd kan fylla dig med nya tankar eller positiv energi. Här har vi samlat några poddar som passar perfekt till din egentid under semestern.