Berghs Explore
Just nu har vi inga kurser som matchar dina kriterier öppna för anmälan, läs mer om hela vårt utbud här
Relaterade artiklar

Studenternas lösningar för en mer välmående dagligvaruhandel
Heltidsstudenterna utmanades i årets samlästa kurs Explore Sustainability att utforska hur en av Sveriges största dagligvaruhandel kan bidra till ökat välmående i samhället utan att tappa lönsamhet. 24 grupper tilldelades en av fyra varumärken i olika kategorier; Premier, Fixa, Minstingen och Såklart. Här har vi samlat arbetsgruppernas fiktiva kampanjer.

Fokus på “välmående” för heltidsstudenterna i kursen Explore Sustainability
Hur kan varumärken bidra till ökat välmående i samhället, skapa värde för kunden och samtidigt driva affären genom kommunikation? Det är frågeställningen som våra heltidsstudenter kommer att arbeta med i kursen Explore Sustainability. Årets tema är "välmående" och studenterna kommer jobba med Axfood som kund, och mer specifikt Axfoods egna varumärken Fixa, Premier, Minstingen och Såklart.

Berghs tar fram 29 förslag för hållbar livsstil
Hur kan vi göra skillnad i samhället med hjälp av kommunikation? Årets upplaga av Berghs Explore handlar om hur vi ska bidra till en mer hållbar livsstil.