Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine: immersiva medier
Idag hör vi ofta begreppet immersiva media inom kommunikation. Vad innebär det? Vad är det? I Berghs Morning Routine går vi igenom begreppet vad det står för och vilken typ av produktioner det kan handla om.
Hur skapar man en lyckad kampanj med hjälp av immersiva medier? Finns det gemensamma framgångsfaktorer för kommunikation som använder sig av AR och VR? Hur når man ut när när immersiva medier ännu inte blivit massmedier?
Det finns många frågor och tillsammans med DVA svarar vi på var vi befinner oss inom immersiva medier idag och hur det kan komma att se ut framöver. Vi får ta del av erfarenheter från tidigare produktioner samt färsk inspiration från lanseringar som kommer inom kort när det gäller VR och teknik som underlättar för konsumenten.
På scen ser vi Bo Gustafsson, Creative Director och Jessica Thorelius, VD på DVA.
Relaterade artiklar
Theas lärdomar från intensivkursen i SEO och SEM
“Jag har nog aldrig lärt mig så mycket i hela mitt liv som under de här 3 dagarna", säger Thea Ljung Strandgren, kommunikationsstrateg på Skellefteå Kraft.
3 tips för att skriva en bra prompt till AI
Den vanligaste frågan Anders J Larsson får när han föreläser om generativ AI är hur man skriver bra promptar. Här delar han med sig av sin kunskap.
Kursen Digital B2B-marknadsföring – för dig som behöver en helhetsbild
Vill du kunna sätta en strategi, identifiera lämpliga kunder och utveckla innehåll för hela köpresan? Pontus Staunstrup berättar om sin kurs.