Denna artikel är inaktuell eller lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs vinner pris i Native Advertising Awards

Under hösten kammade Berghs tillsammans med KIT hem ett guld i internationella Native Advertising Awards i Berlin. Detta för kampanjen “Söka Berghs” i kategorin Best Use of Facebook.
Under konferensen Native Advertising Days i Berlin i november vann KIT guld i kategorin "Best Use of Facebook" tillsammans med Berghs. Den vinnande kampanjen, Söka Berghs, rullade under vårterminen 2017 och hade som mål att genom spridning öka antalet ansökningar Berghs heltidsutbildningar , samt att öka mångfalden på de sökande inför programstarten i augusti 2017.
Berghs operativa projektledare Johan Malmberg kommenterar:
"Vi valde att satsa helhjärtat på Native Advertising i år och det gav fantastiskt resultat. Både i antalet ansökningar och vid närmare analys av de sökande kunde vi konstatera att vi nådde våra mål."
Här kan du titta närmare på caset som kammade hem guld för Best use of Facebook.
Relaterade artiklar
Experternas bästa poddtips
Vilka poddar lyssnar du på i din yrkesroll? Några av Berghs kursansvariga har valt ut kommunikativa poddtips perfekt lämpade för lunchpromenaden!
"Testa, våga, vänta inte – ta första steget idag"
Mamad Hormatipour berättar om jobbet som producent och fotograf. Och om kvällskursen som gav honom nya verktyg, värdefulla kontakter och inspiration.
Berghs experter delar misstag och lärdomar
Ibland blir saker inte riktigt som det var tänkt. Här berättar Berghs kursansvariga om tabbar de har råkat göra på jobbet och vad de lärde sig.