Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs vinner pris i Native Advertising Awards
Under hösten kammade Berghs tillsammans med KIT hem ett guld i internationella Native Advertising Awards i Berlin. Detta för kampanjen “Söka Berghs” i kategorin Best Use of Facebook.
Under konferensen Native Advertising Days i Berlin i november vann KIT guld i kategorin "Best Use of Facebook" tillsammans med Berghs. Den vinnande kampanjen, Söka Berghs, rullade under vårterminen 2017 och hade som mål att genom spridning öka antalet ansökningar Berghs heltidsutbildningar , samt att öka mångfalden på de sökande inför programstarten i augusti 2017.
Berghs operativa projektledare Johan Malmberg kommenterar:
"Vi valde att satsa helhjärtat på Native Advertising i år och det gav fantastiskt resultat. Både i antalet ansökningar och vid närmare analys av de sökande kunde vi konstatera att vi nådde våra mål."
Här kan du titta närmare på caset som kammade hem guld för Best use of Facebook.
Relaterade artiklar
Experternas första jobb i branschen
Erfarna, kompetenta och framgångsrika är tre ord som gemensamt kan beskriva Berghs kursansvariga, men alla har de såklart varit nybörjare en gång i tiden.
Karriärtips från Berghs kursansvariga
Våra lärare delar gärna med sig av sin kunskap. Här hittar du karriärtips från några av dem.
Vårens distanskurser på Berghs
Du pluggar var och när du vill. Det finns många ämnen att välja mellan. Säkra din plats i god tid!