Berghs Morning Routine: Performance Marketing

Hur vet du att din marknads­föring bidrar till tillväxt? Och vilka insatser som ger resultat på riktigt?

I dagens alltmer mätbara och konverteringsfokuserande medielandskap behöver man veta mot vilka KPI:er man behöver styra emot och hur man kan optimera sin digitala marknads­föring till att driva affärsvärde.

Datum
12 maj 2022
Tid
08:30 – 09:30
Plats
Bobergsgatan 48, Stockholm, Sverige
Se på karta
Den här händelsen har redan skett.

 

Vi bjuder in till ett samtal med Sabrina Pålsson Leuenberger, Head of Digital Marketing på Skincity och lärare på Berghs nya distanskurs Performance Marketing, och Martin Ramel, Industry Manager på Google.


Sabrina och Martin kommer bland annat samtala kring:

  • Vad är Performance Marketing och varför behöver många företag arbeta med det?
  • Hur fungerar Performance Marketing?
  • Konverteringsfokuserande medielandskap
  • Styrande KPI:er 
  • Google insights

Var?
I våra nya lokaler i Norra Djurgårdsstaden på Bobergsgatan 48 (ingång från gränden). Viktigt att vara på plats i god tid då vi stänger dörrarna kl. 08.30.Det serveras kaffe/te och smörgås från kl. 08.15.

Övrigt
Detta seminarium kan komma att fotograferas för interna och externa kanaler. Kontakta info@berghs.se om du har frågor eller önskar avboka din plats.

Välkommen!