Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine: Analysera mera!
Varumärken har en unik chans idag; kunderna använder Google och söker efter dem, jämför dem, använder sig av deras tjänster och innehåll, för att sedan recensera dem. För att ta vara på den chansen behövs en digital innehållsstrategi – annars blir det som kan vara en möjlighet fort en risk.
Hur lär man sig att förstå användarnas rörelsemönster och vad som triggar dem till konvertering?
Ta del av en föreläsning av Caroline Birgersson och Moa Blomkvist, UX copywriters från byrån Birger&Blom och kursansvariga för Digital Innehållsstrategi på kvällstid på Berghs.
Berghs Morning Routine: analysera mera! handlar om vad som är användarcentrerat och vad som underbygger att användarna reser i rätt riktning på er sajt.
Relaterade artiklar
Vad gör en UX/UI-designer?
Vad sysslar en UX/UI-designer med om dagarna?
5 kurser för dig som vill bli bättre på UX
Vill du lära dig mer om användarupplevelser och hur det arbetet kan hjälpa dig att effektivisera vägen mot affärsmålen?
Kursen UX Product Development ger en bra överblick av UX-arbetet
Det var både givande och kul att få jobba med alla stegen kring produktutveckling och användarupplevelse, säger Christine Bergsten på Avanza.