Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine - Digital innehållsstrategi
Vi rör oss mer på webben än ute på gatorna. Vi korsar landsgränser och klickar oss vidare genom en användarresa som går att följa, steg för steg. Webben har gått från att vara en sändarwebb till en användarwebb och därför är webbplatsers innehåll viktigare än någonsin.
På webben söker kunderna efter företagen. Det kan tyckas vara en unik utgångspunkt för ett varumärke, men alla tävlar om kundernas uppmärksamhet. Med rätt strategi, mål och skriftligt innehåll så kan ditt varumärke bli kundernas förstahandsval.
Vill du lära dig mer om Digital innehållsstrategi?
Här lär du dig bland annat om digitala beteenden, mätverktyg och hur du kan använda SEO för att nå ut!
Caroline Birgersson, Moa Blomkvist
Klicka här för att gå till kursen!På scenen har vi Caroline Birgersson och Moa Blomkvist, digitala copywriters från webbcopybyrån Birger&Blom och kursansvariga för kursnyheten Digital Innehållsstrategi på kvällstid. Med erfarenhet av att guida företag och stora organisationer i digital innehållsstrategi, tillsammans med sitt hantverk som digitala copywriters inriktade på sökoptimering, har de en värdefull kunskap för kommunikatörer och skrivande strateger.
Relaterade artiklar
Theas lärdomar från intensivkursen i SEO och SEM
“Jag har nog aldrig lärt mig så mycket i hela mitt liv som under de här 3 dagarna", säger Thea Ljung Strandgren, kommunikationsstrateg på Skellefteå Kraft.
3 tips för att skriva en bra prompt till AI
Den vanligaste frågan Anders J Larsson får när han föreläser om generativ AI är hur man skriver bra promptar. Här delar han med sig av sin kunskap.
Kursen Digital B2B-marknadsföring – för dig som behöver en helhetsbild
Vill du kunna sätta en strategi, identifiera lämpliga kunder och utveckla innehåll för hela köpresan? Pontus Staunstrup berättar om sin kurs.