Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine: Marknadsföring med Virtual Reality
Så blir VR nästa stora mediekanal.
Här ser du ett frukostseminarium om Virtual Reality. Nästa stora mediarevolution är här! Efter 70 år av experimenterande med Virtual Reality (VR), så är människan inte längre en passiv betraktare av en skärm. Nu kan vi kliva in i den digitala världen och interagera med den som om den vore verklig.
Marknadsföring i nya dimensioner?
I kursen Marknadsföring med Virtual Reality få du lära dig hur ditt företag kan marknadsföra sig med VR, från några tusenlappar upp till miljonbudget.
Tobias Lundqvist
Gå till kursenNu har du möjlighet att bli en del av den första procenten i världen att testa den nya tekniken och lära dig hur du kan använda den i din marknadsföring. Efter att företag som Facebook, Google, Sony och Samsung gått in med enorma resurser, så har VR nu tagit steget mot att bli nästa stora mediakanal.
Relaterade artiklar
Kursen Digital B2B-marknadsföring – för dig som behöver en helhetsbild
Vill du kunna sätta en strategi, identifiera lämpliga kunder och utveckla innehåll för hela köpresan? Pontus Staunstrup berättar om sin kurs.
5 tips på hur du tar datadrivna beslut inom marknadsföring
Christina Norling är kursansvarig för Datadriven marknadsföring Start på Berghs. Här delar hon en steg för steg-guide.
3 tips för att skriva en bra prompt till AI
Den vanligaste frågan Anders J Larsson får när han föreläser om generativ AI är hur man skriver bra promptar. Här delar han med sig av sin kunskap.