Den här artikeln är inaktuell (eller har något år på nacken).  Här är Berghs aktuella kursutbud!

Berghs Morning Routine – Mätning, analys och kreativitet

Mätning, analys, konvertering, datadrivna beslut och MROI har blivit vardagsmat inom kommunikation och marknadsföring. Men vad händer med kreativiteten? Ska alla beslut verkligen vara datadrivna? Är resultat och försäljning den givna ledstjärnan?

På detta frukostseminarium tittar vi på hur du med hjälp av data och analys kan lära känna din målgrupp, förbättra kundupplevelsen och optimera dina resultat. Samtidigt som du utvecklar kreativa lösningar. Nyfiken på hur det går till?

Vi delar med oss av hur vi använder webbanalys och digital mätning för att förstå och optimera vår webb och digitala närvaro. Vi berättar om hur vi kombinerar kreativitet och idéskapande med insikter vi kan dra från data. Målet är att presentera vår approach till hur vi mäter allt i detalj samtidigt som vi vågar vara kreativa, testa och göra det som inte alla andra gör.

På scen ser du Fredrik Ardmar, kursansvarig för kursen ”Digital analys och mätning” och Annelie Näs, ansvarig för nya kvällskursen i Webbanalys.