Den här artikeln är inaktuell (eller gammal).  Här är Berghs aktuella kursutbud!

Berghs Morning Routine – Mätning, analys och kreativitet

Mätning, analys, konvertering, datadrivna beslut och MROI har blivit vardagsmat inom kommunikation och marknadsföring. Men vad händer med kreativiteten? Ska alla beslut verkligen vara datadrivna? Är resultat och försäljning den givna ledstjärnan?

Skrivet av Berghs School of Communication
Maj 19, 2016

På detta frukostseminarium tittar vi på hur du med hjälp av data och analys kan lära känna din målgrupp, förbättra kundupplevelsen och optimera dina resultat. Samtidigt som du utvecklar kreativa lösningar. Nyfiken på hur det går till?

Vill du lära dig mer om webbanalys?

Med insikterna från webbanalys kan du förbättra kundupplevelsen, öka försäljningen och till och med ändra visionen för ditt företag.

Annelie Näs

Läs mer om kursen här!

Vi delar med oss av hur vi använder webbanalys och digital mätning för att förstå och optimera vår webb och digitala närvaro. Vi berättar om hur vi kombinerar kreativitet och idéskapande med insikter vi kan dra från data. Målet är att presentera vår approach till hur vi mäter allt i detalj samtidigt som vi vågar vara kreativa, testa och göra det som inte alla andra gör.

På scen ser du Fredrik Ardmar, kursansvarig för kursen ”Digital analys och mätning” och Annelie Näs, ansvarig för nya kvällskursen i Webbanalys.