Cannes Lions
Grand Prix-vinnare i Cannes: Go Back to Africa
På Berghs slår vårt hjärta extra hårt för kommunikation som bjuder på kreativ innovation.
Grand Prix-vinnare i Cannes: The Tampon Book
Varför beskattas tamponger trippelt så högt som tryffel och oljemålningar i Tyskland?
Berghs' teaching approach shared at Cannes
During the Cannes Lions Educator Summit, Berghs' CEO, Camilla Wallander, and Head of Insights, Joakim Thulin, shared the key aspects of the Berghs' teaching approach, and how it keeps their students both relevant and cutting edge.
Berghs to participate at the 2019 Cannes Lions' Educator Summit
The Cannes Lions International Festival of Creativity is the preeminent global learning and education event for professionals, educators, and students.
Här är innehållet att ha koll på under Cannes Lions 2019
Varje år åker 14 000 representanter från världens alla hörn till södra Frankrike och Cannes Lions festivalen.
Grand Prix-vinnare i Cannes: ”Today at Apple”
Grand Prix inom kategorin "Brand Experience & Activation" gick i årets Cannes Lions till "Today at Apple".
Grand Prix-vinnare i Cannes: ”Blood Normal”
Den relativt nyinstiftade kategorin ”Glass: The Lion for change" premierar kampanjer och kommunikation vars ambition är att förbättra och förändra orättvisor och obalans mellan könen.
Grand Prix-vinnare i Cannes: ”Follow The Arches”
Den kanadensiska byrån Cossette vann i förra veckan Grand Prix i Cannes Lions för kampanjen "Follow the Arches", en OOH-kampanj där McDonalds ikoniska bågar plockades isär och omvandlades till riktiga vägskyltar.