Denna artikel är inaktuell eller lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Digifredag 21

Digifredag börjar nå slutet för den här terminen och denna vecka finner vi en båt som drivs av passagerarnas egna ork, McDonald's senaste briljanta kampanj och solpanelerna som man skriver ut. Kika även in Googles nya smarta samarbetspryl som lär underlätta för mängder av kontorsråttor!
Digifredag 21
Båten som drivs av gymmet.
Visit Sweden använder Airbnb för att marknadsföra hela Sverige.
Google lanserar en ny cool produkt som är perfekt för exempelvis samarbetsprojekt.
Klarna ansöker om att bli bank!
Bang & Olufsen gör kombinerar high end-högtalare med konstverk.
Snapchat får en funktion så vi kan skapa album av stories tillsammans.
“Utskriftsbara” solpaneler.
Apples chefsdesigner ger sin syn på saken i migrationsdebatten ur ett techperspektiv.
McDonald’s satsar på employer branding i smart kampanj.
Ny spännande och lite annorlunda utmanare till Uber.
Googles artificiella intelligens har slagit världsettan i Go – världens kanske mest komplexa spel.
Veckans gamla goding: Citroën – La Beauté Sauvage.
Relaterade artiklar
Distanskursen AI för kommunikatörer blev rätt val för Ulrika
“Jag kan varmt rekommendera kursen. Den var rolig, lagom utmanande och det kändes tryggt i gruppen”, säger Ulrika Gustavsson.
5 tips på hur du tar datadrivna beslut inom marknadsföring
Ignacio Varas är kursansvarig för Datadriven marknadsföring Start på Berghs. Här delar han en steg för steg-guide.
“Kursen gör dig trygg i datadriven marknadsföring”
Kvällskursen gjorde Amanda Jakobsson tryggare i att analysera, testa och följa upp organisationens kommunikation. Här berättar hon mer.