Denna artikel är inaktuell eller lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine - Att arbeta med YouTube som företag
Här kan du se på ett frukostseminarium på Berghs då vi tittar närmare på Youtube som marknadsföringskanal!
Vad är det som inte fungerar för företag och vilka är de viktigaste KPI:erna att hålla koll på?
Georg Herlitz, Creative Director, och Jessica Westin, Head of Communications, från United Screens bjuder den här morgonen på en neddykning i hur företag kan och bör tänka kring världens största online video-plattform, YouTube.
Relaterade artiklar
"Testa, våga, vänta inte – ta första steget idag"
Mamad Hormatipour berättar om jobbet som producent och fotograf. Och om kvällskursen som gav honom nya verktyg, värdefulla kontakter och inspiration.
Höstens kvällskurser på Berghs
Planera hösten idag! Öka dina chanser att hitta ett nytt jobb, utvecklas där du är – eller ta nästa steg i karriären.
5 saker du inte visste om att läsa en kurs på Berghs
Har du funderat på att gå en kurs på Berghs, men är lite osäker på vad du ska välja och när du ska söka?