Den här artikeln är inaktuell (eller gammal).  Här är Berghs aktuella kursutbud!

Berghs Morning Routine – Marknadsföring på Facebook och Instagram

Vi svenskar tillbringar mer och mer tid i de digitala kanalerna, och Facebook fortsätter att dominera som den kanal som används av flest personer oavsett ålder eller kön. Det är även en plattform i konstant förändring.

Skrivet av Berghs School of Communication
Februari 8, 2016

För många marknadsförare är det därför en utmaning att hålla sig uppdaterad gällande de möjligheter som finns via Facebooks alla funktioner. Inte minst de möjligheter för annonsering, som ger en mängd olika möjligheter beroende på vad man har för målsättning med det som man önskar att kommunicera, och vem man önskar att nå.

Vill du lära dig mer om marknadsföring inom Facebook & Instagram?

Här får du som ännu inte kommit igång en intensivkurs i hur du med branding, engagement och conversation kan utnyttja Facebook och Instagram för att bygga ditt varumärke.

Dan Bengtson

Klicka här för att gå till kursen!

Detta frukostseminarium ger dig en överblick av de senaste och mest aktuella nyheterna från Facebook, hur man kan och bör använda sig av dem för att optimera och maximera effekten av det man gör på Facebook.

Dag Bengtson kommer under våren att hålla i kursen Marknadsföring på Facebook och Instagram på Berghs. Han har en lång erfarenhet av digital marknadsföring och har bl a arbetat för MTG, Fox, CBS Interactive och Vice. Han arbetade också för Facebook när de öppnade sitt Nordiska huvudkontor i Stockholm. Dag är nu konsult och sverigechef för Fanbooster, som är Marketing Partner till Facebook.