Marknadsföring - Kurser
Som marknadsförare arbetar du med allt ifrån att ta fram strategier utifrån positionering, definition av varumärket och målgrupper till att göra omvärldsanalyser och skriva marknadsplaner. Det är du som vet hur man bygger ett starkt varumärke, och hur man bäst ska vårda det.
På Berghs får du med dig all kunskap som behövs för att vara trygg i din roll som marknadsförare. Dessutom har vi kurser för dig som redan kan en del, men vill kunna ännu mer. Hos oss kan du även bygga en perfekt grund för att studera vidare och bredda kunskaperna inom de nära besläktade ämnena strategi och projektledning.
Datadriven marknadsföring Start
- —Kartläggning av kundresor
- —Målsättningar och KPI:er
- —Resultatinriktad annonsering
- Ansök senast
- 2025-07-11
- Start
- 2025-09-15
- Slut
- 2025-11-26
Digital B2B-marknadsföring
- —Strategisk marknadsplanering för B2B-företag
- —Innehåll för hela köpresan
- —Sociala medier och Influencer marketing
- Ansök senast
- 2025-08-06
- Start
- 2025-10-01
- Slut
- 2025-11-05
Growth Marketing
- —Strategi och taktik för tillväxt
- —Metoder och modeller för datadriven marknadsföring
- —Målsättning och mätning
- Ansök senast
- 2025-07-07
- Start
- 2025-10-09
- Slut
- 2025-12-04
Marknadsföring Start
- —Varumärke och positionering
- —Marknads- och aktivitetsplanering
- —Val av målgrupper
- Ansök senast
- 2025-07-07
- Start
- 2025-10-10
- Slut
- 2025-12-05
Strategisk marknadsföring
- —Vision, syfte och vägledande principer
- —Varumärkesstrategi
- —Kommunikationsstrategi
- Ansök senast
- 2025-07-11
- Start
- 2025-10-02
- Slut
- 2025-11-13
Relaterade artiklar
Poddar för en kreativ och nyfiken sommar
En härlig podd kan fylla dig med nya tankar eller positiv energi. Här har vi samlat några poddar som passar perfekt till din egentid under semestern.
5 anledningar att läsa en kurs på Berghs i höst
Har du funderat på att plugga nu i höst, men tvekar fortfarande eller har svårt att övertyga din chef om varför du ska gå en kurs?
Kursen Digital B2B-marknadsföring – för dig som behöver en helhetsbild
Vill du kunna sätta en strategi, identifiera lämpliga kunder och utveckla innehåll för hela köpresan? Pontus Staunstrup berättar om sin kurs.