Efter kursen
Varje år läser över 1500 personer en kurs på Berghs. Våra kursdeltagare besitter ett brett spann av erfarenheter och kompetenser. Vad de har gemensamt är att de vill kompetensutvecklas och nätverka med andra som har liknade utmaningar som dem själva. Här samlar vi artiklar med berättelser från några av de som läst en kurs hos oss.
Distansupplägget passade Joel utmärkt
Joel Hedin jobbar på Klarna och läste en kurs på Berghs under våren 2020.
Copykursen fick Anders att se texter på ett annat sätt
Våren 2019 läste Anders Delhag en distanskurs i copywriting, vilket öppnade nya karriärmöjligheter.
"Som designer vill jag bredda min verktygslåda”
Samir Hanna läste distanskursen Interaktionsdesign våren 2020 och lärde sig att applicera design utifrån ett användarperspektiv.
Influencer Marketing är här för att stanna
Våren 2020 gick Lizet Schoultz-Ernelind distanskursen Influencer Marketing.
"Jag har aldrig utvecklats så mycket på så kort tid”
Jennie Eklund bor i Göteborg och läste Berghs distanskurs Illustration under hösten 2019.
Mersina adderade Influencer Marketing
Mersina Karlsson läste Berghs distanskurs i Influencer Marketing under våren 2020.
Kursen Digital PR var exakt den push Karin behövde
Karin Björnberg är chef på H&M och en av alla de som läst en distanskurs på Berghs under våren 2020.
För Raúl var kursen Influencer Marketing ett säkert bet
Raúl Valencia Lopez är marknadschef på Unibet.
12 roliga och intensiva veckor på Berghs
Lene Jonsson är UI/UX designer på Zington Group och läste utbildningen Berghs Upgrade - Digital Design under hösten 2018.
Digital Design gav Cecilia en ny verktygslåda
Cecilia Öhlin arbetar som grafisk formgivare på den egna designbyrån Mellgren Design AB.
"Utbildningen motsvarade som tur var inte riktigt mina förväntningar, den var bättre"
Hösten 2019 läste Olle Fritz kvällskursen Marknadsföring Start på Berghs.
Hampus ville effektivisera och höja kvaliteten på sitt arbete
Hampus Apelqvist jobbar som 3D artist/fotograf och läste distanskursen Motion Graphics i höstas.