Berghs School of Communication
Den här artikeln är producerad av Berghs redaktion. Berghs redaktion består av medarbetare på Berghs kommunikationsavdelning, Berghs Communications, samt gästskribenter, lärare och studenter. This content is produced by Berghs.
Inlägg av Berghs School of Communication

Berghs nya VD Camilla Wallander, vem är hon?
Ända sedan nuvarande VD Pär Lager i våras meddelade att han skulle lämna Berghs har nyfikenheten bland både medarbetare på Berghs och i branschen varit stor kring vem som skulle träda in som hans ersättare.

Camilla Wallander at the helm as Berghs’ new CEO
Camilla Wallander has been appointed CEO at Berghs School of Communication and will continue the task of developing Berghs in both the Swedish and international arena.
Camilla Wallander ny VD för Berghs
Camilla Wallander har utsetts till ny vd för Berghs School of Communication och ska nu fortsätta utveckla Berghs såväl i Sverige som internationellt.
Läs mer →
Kyrkofönstren och Toys Are Us vinnare i Snygg-Berghs
Nu är den kreativa tävligen Snygg-Berghs avgjord.

Fyra pennor till Berghsstudenter i One Show 2011
2 silver och 2 brons plockades hem av Berghs studenter under One Show College Competition 2011 i New York.
Eurobest loved Don’t Tell Ashton
Students from the Interactive Communication class at Berghs were honored with gold at Eurobest in Hamburg. - This feels absolutely fantastic, and as far as I know it’s the first student project to ever win gold in Eurobest, which is great fun.
Läs mer →What would you do if you weren't afraid of failure?
Could have, might have, should have.
Läs mer →
BERGHS NAMED WORLD’S BEST SCHOOL – AGAIN!
Interactive Communication Students Dominating the International Award.
Don't Tell Ashton – The Movie
The Interactive Communication students of 2009/2010 got a mission: to expose their class to the world.
Läs mer →Eurobest loved Don’t Tell Ashton!
Students from the Interactive Communication class at Berghs were honored with gold at Eurobest in Hamburg.
Läs mer →Rädslan för att misslyckas - temat för årets slututställning
Just nu arbetar 151 avgångsstudenter för fullt på Berghs med sina examensprojekt inom kommunikation och design.
Läs mer →Don't Tell Ashton fick Titanägget och tog guld i PR-kategorin!
Det blev storslam för kampanjen "Don´t tell Ashton" som tog hem guld i pr-kategorin och silver i kategorierna Interaktivt och Media.
Läs mer →